Item type |
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) |
公開日 |
2025-05-26 |
タイトル |
|
|
タイトル |
重度・重複障害児の協働的な学習の意義:他者への気づきと関係性の理解からの学び |
|
言語 |
ja |
タイトル |
|
|
タイトル |
The Significance of Collaborative Learning for Children with Severe and Multiple Disabilities:Learning from Awareness of Others and Understanding of Relationships |
|
言語 |
en |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
重度・重複障害児 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
協働学習 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
学び合い |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
他者理解 |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
|
資源タイプ |
departmental bulletin paper |
著者 |
藤川, 志つ子
中尾, 健太郎
|
出版タイプ |
|
|
出版タイプ |
VoR |
|
出版タイプResource |
http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |